Flere nyheder


12. oktober 2018
Madkulturen vil løfte maden på alle fronter. Senest har et samarbejde mellem Madkulturen og McDonald's ført til et sundere alternativ på menukortet.
I foråret 2017 lancerede McDonalds for første gang to måltidssalater, der var udviklet i samarbejde med Madkulturen. Nu har samarbejdet atter båret frugt, og McDonalds er klar med en “to’er,” som igen sætter skub i de sundere alternativer på menuen.
Salaten er udviklet gennem et forløb med fokus på grundsmage og teksturer. Det har udmøntet sig i en måltidssalat med pulled beef, belugalinser, spids- og grønkål, syltet rødbede og græsk feta.
Samarbejde om et sundere alternativ
Hos Madkulturen giver samarbejdet rigtig god mening, da det er en måde at nå ud til mange danskere på.
”Vi er sat i verden for at skabe bedre mad til alle og dermed løfte på alle fronter. Dette er et godt eksempel på et samarbejde, der har ført til et sundere alternativ for de mange danskere”, siger Judith Kyst, direktør i Madkulturen.